Exotická sukně pro první školní den

09.09.2012 23:51

První školní den je vždycky událost - i když letos už to není vstup do první třídy jako loni, nýbrž do druhé. I tak je ale rozloučení s prázdninami a první ranní vstávání do školy veselejší, když může malá slečna šupnout do krásného oblečení ušitého s láskou od maminky speciálně pro tento den.

Na sukýnku jsem využila nádherně barevné látky od MODA FABRICS, kde Lily Ashbury stvořila překrásnou kolekci TRADE WINDS. "Ptáci ohniváci" mou Denisku naprosto nadchli a když jsem je doplnila rýšky z oblíbených oválků (kolekce OVAL ELEMENTS od Patricie Bravo), tentokrát v barvě CROCUS, efekt byl zaručený. Celé sukýnce šité podle střihu z Burdy jsem přidala kanýr a sametky, které zbyly, jsem uvázala Denisce na copánky. Ze zbytku látky jsem ušila čelenku a malá modelka mohla předstoupit před fotoaparát :-)

—————

Zpět