KABELEČKY PRO PĚTILETOU A PATNÁCTILETOU SLEČNU

19.03.2013 14:56

Před pár dny oslavila své 5. narozeniny naše milá kamarádka Emilka - pro ni jsem ušila SOVIČKOVOU kabelku typu Malá dáma... Nádherně barevné obrázky soviček kontrastují s elegantní černou, ke které jsem na popruh a klopu zvolila překvapivě ladící srdíčkovu látku z úplně jiné kolekce. Efekt je ale skvělý a malá Emilka se už v Anglii chlubí ve svém sovím kostýmu efektním doplňkem :-)

Patnáctiny mé neteře Karolínky teprve slavit budeme, ale už teď pro ni mám zabalenou její první skutečnou kabelku, nazvanou - jak jinak - CAROLINA. Použila jsem poslední zásoby z mých milovaných látek od Patricie Bravo - pro mě nepřekonatelná kolekce Bazaar Style.

Ke kabelce jsem spíchla ještě toaletní taštičku, taktéž ozdobenou motýlkem, tentokrát nažehlovacím. Ale to bych nebyla já, abych ho ještě i tajně nepřišila - vše musí být dokonalé do posledního detailu :-)

A protože od té doby, co jsem se pustila do šití, je mou permanentní "kamarádkou" také žehlička a její věrný přítel žehlící prkno, není divu, že od března 2011, kdy jsem ušila svůj první potah na prkno, se látka již na několika místech úplně prošoupala. Takže nastal čas pořídit si nejen novou žehličku (o to se postaral Ježíšek - díky!), ale i obléct prkno do nového jarního hávu. A o to jsem se postarala já :-)

Více fotek jsem opět naládovala do mé STÁLE SE ROZRŮSTAJÍCÍ FOTOGALERIE --- MRKNĚTE !!!!!!!!!!!

—————

Zpět