KLOBOUČKOVÁ SEZÓNA JE OPĚT TADY!

19.05.2012 22:38

Před rokem jsem se pustila do šití DĚTSKÝCH KLOBOUČKŮ (Bellet design pro časopis Marina) - jen loni zjara jich vznikly dvě desítky a ani jeden nebyl stejný. S velkou radostí pozoruji, jak s nástupem jarně-letního počasí přede mnou defilují děti, jejichž hlavinky zdobí mé výtvory - každý jinak barevný, ušitý z krásných látek...

Ale děti rostou a hlavičky se zvětšují a tak jsem zatím aspoň ty své vybavila novými modely. Denisce jsem ušila klobouk z látek od angl. firmy Makower - kolekce Butterflies, doplněný českými plátny. Dnes měl tento nový model premiéru na hradě Veveří :-)

Tobiášek se nedávno naučil předvádět řev dinosaura a tak výběr látek byl jasný - kolekce Dino

A protože jsem chtěla zkusit zase něco nového, vymyslela jsem vlastní střih na letní čepici s kšiltem a praktickou plachetkou na zakrytí krčku malého neposedy. Tentokrát jsem sáhla po látce, která je pro malé klučiny jako stvořená - jedná se o zbrusu novou kolekci Space. Pro svého raráška jsem zvolila barvu modrou, aby mu ladila k jeho kukadlům, ale v nabídce je i krásná zelená.

A protože marťánci a roboti na této látce jsou opravdu úchvatní, bude náš klučík dělat v létě parádu v lehkých bavlněných kalhotách s laclem, zapínáním na druky na ramínkách a kapsičkami z barevně ladící látky s rozzářenými hvězdami.

Více detailních foteček najdete u mě ve FOTOGALERII - SEKCE OBLEČKY A DOPLŇKY

 

—————

Zpět