PATCHWORKOVÝ UBRUS LÁKÁ NA KÁVIČKU

04.02.2013 23:01

Ze sbírky mých oblíbených anglických látek Makower jsem tentokrát vytáhla dva štůčky kolekce MOCHA a vytvořila jsem z nich patchworkový ubrus. Hnědé tóny látek MOCHA SCATTERS a MOCHA BEANS jsem doplnila světle krémovou látkou z Ardeka a oživila oranžovými a červenými bylinkami.

 

Středovou hvězdu jsem obklopila trojúhelníkovým patchworkovým vzorem a větrníčky ve čtvercovém rámečku v každém rohu. Nepostupovala jsem podle žádného nákresu, prostě jsem ke středovému čtverci přidávala další a další pruhy a kousky, které mi fantazie přinášela na mysl a zbývalo jen přepečlivě měřit, řezat látky a na milimetr přesně sešívat....

Ubrus je podšitý bavlněným plátnem a olemovaný. Snad se na něm bude kávička pěkně vyjímat!!!

 

Více fotek v mé FOTOGALERII - SEKCE HOME DECOR !!!

—————

Zpět