PYTLÍČKOMÁNIIÉÉÉÉ a jako bonus DVA LETNÍ POKLOPY NA DOBROTY

21.04.2013 21:23

50 kusů malých pytlíčků, každý jiný, líbivý a veselý ... tak, aby udělal radost dámám, které se přihlásily do cvičení pro ženy. Využila jsem zbytky krásných látek, které jsem kdysi použila na kabelky, ubrusy a halenky, nakoupila spoustu druhů jednobarevných bavlněných pláten a šňůreček na zavazování a pustila se do díla. Střih je dělaný tak, aby nikde netrčely ze švů žádné nitky a kdo šije, ví, že tvoření takových pidivěciček bývá časově náročnější, než věci větších rozměrů. Takže i proto jsem celý minulý týden chodila spát kolem 2.hodiny noční.

Ale při pohledu na výsledek jsem spokojená - skutečně žádný pytlíček není úplně stejný jako druhý, liší se minimálně barvou podšívky nebo šňůrečky.

Také kvůli této zakázce vkládám se zpožděním fotku mých dvou letních poklopů na kulaté talíře s dobrotami - určitě se budou hodit na letní piknik v zahradě. Takže vlastně se dá říct, že jsem si ušila "buchtovník" a "jednohubkovník"

Detaily najdete v mé fotogalerii !!!

—————

Zpět