RYBÁŘSKÁ SADA aneb Čím potěšit malé (i velké) kluky?

17.01.2013 23:56

Šít pro holčičky je zábavné - člověk je může potěšit pastelkovníkem, polštářkem, sukýnkou, zástěrkou, šitým mazlíkem.... Ale co udělá opravdovou radost dvěma malým klukům????? Ještě, že je jejich tatínek bere s sebou na ryby - aspoň něčeho jsem se mohla držet. I když sehnat krásnou (ne zcela infantilní) látku s motivem rybiček nebylo nic jednoduchého. Přesto se můj záměr vydařil a od naší nedělní návštěvy se prý kluci občas někam ztratí a rodiče je najdou v koupelně, jak si tam v tichosti - s rybářským kloboučkem na hlavě - pouští v napuštěném umyvadlem rybku (návnadu na štiky, kterou jsem přidala do jedné z kapsiček jejich nových rybářských toaletek).

Tak a dost bylo náznaků, tady je názorná ukázka:

Každému z brášků jsem ušila rybářskou sadu - KLOBOUČEK ušitý z designové látky OFF THE HOOK, kombinovaný s modrou ...

....anebo zelenou batikou, která připomíná vodu v řece nebo rybníce a ...

....TOALETNÍ TAŠTIČKU - v jejich případě prostě malou taštičku na rybářské potřeby, jako je krmení pro ryby či třpytivá návnada.

A když už jsme u těch toaletních taštiček - jednu jsem stvořila i pro dospělého chlapa a byl z ní nadšený!!!

Detailní fotky najdete jako obvykle v mé fotogalerii - tentokrát v sekci KABELUŠKY (toaletky) a OBLEČKY A DOPLŇKY (kloboučky).

Díky za přízeň a HODNĚ KRÁSNÝCH ZÁŽITKŮ V ROCE 2013, VŠEM ŠVADLENKÁM OSTRÉ JEHLY A ROVNÉ ŠVY

přeje Danča

 

—————

Zpět