TŘI NOVÉ POLŠTÁŘKY

04.06.2012 21:16

Miluju, když mi pod rukama vzniká nový polštářek a já se můžu kochat jeho barvami, vymýšlet básničku přímo pro budoucího majitele, sešívat krásné látky, žasnout, jak to celé dopadlo ...

Tentokrát jsem v rekordním čase 6 dnů ušila 3 polštářky - jeden pro novorozené miminko, další pro malého zamilovaného fotbalistu a ten třetí je pro paní učitelku z 1. třídy.

Miminko se jmenuje Maxík a jelikož tatínek asi je vášnivý rybář, přišla mi prosba o ušití tematického polštářku... A tak jsem vymyslela BLÝSKAVOU RYBIČKU, KTERÁ SPLNÍ VŠECHNA PŘÁNÍ:

Rychlostí blesku jsem také stvořila polštářek pro prvňáčka, který o víkendu slavil své narozeniny a nečekaně pozval svou spolužačku na oslavu. Protože se oba mají moc rádi a chlapeček je navíc nadějný fotbalista, byl motiv jasný: BALÓNY A SRDCE a to navíc se dvěma básničkami přímo na tělo :-)

Dnes mi došla mmska s fotkou Vojtíka, který spí v autosedačce cestou do Prahy na zápas.... To potěší!!!

A do třetice: blíží se konec školního roku a s ním i rozloučení s paní učitelkou, která mou dcerku provedla 1.třídou. A že to nebyl školní rok ledajaký, ale rovnou vesmírná cesta, ušila jsem paní učitelce MARŤÁNKA, který děti na jejich putování celoročním projektem provázel...

Více detailních fotek najdete ve FOTOGALERII - sekce  POLŠTÁŘKY S BÁSNIČKOU

:-))

—————

Zpět