VESELÍ DINOSAUŘI JDOU DO SVĚTA

28.11.2012 21:24

Látku s veselými dinosaury jsem chodila okukovat dlouho - až jsem ji nakoupila jen tak, pro "strýčka Příhodu". A už je to tu, první dva výrobky z této nádherné, veselé a hravé látky pojedou za svými novými majiteli :-)

Pastelkovník je určený pro tříletého chlapečka a proto jsou jeho rozměry menší, než jaké obvykle šiju. Přesto jsem do něj napasovala kromě kapsy na blok velikosti A5 i kapsičky na gumu a ořezávátko.

Látka je natolik výrazná, že už si nežádá žádné další aplikace. Proto jsem při tvorbě polštářku nechala vyniknout krásné ilustrace a zaměřila jsem se jen na detailní prošití - povlak polštářku je podložen vatelínkem, takže prošití pěkně vynikne (i když na fotkách to moc vidět není)

A protože polštářek s dinosaurky dostane syn mé kamarádky na Vánoce, musela jsem něco podobného spíchnout i jeho sestřičce. A tak se zrodil polštářek s rozpustilými medvídky, u kterého jsem dodržela stejný vzhled jako u dinosaurů.

Myslím ale, že ani dinosauři ani medvídci nejsou látky jen speciálně pro kluky a speciálně pro holky. V kombinaci s oranžovou, červenou a žlutou by z dinosaurů byly nadšená i holčička (soudě podle reakce mé Denisky: "Mamí, ten je krásnej, takovej taky chci!!!!!!! Prosíííím, ušiješ mi ho?!?!?!") a medvídci mají v sobě i klučičí motivy - viz. méďa Superman, pirát, na kole apod.

Více fotek najdete jako obvykle ve fotogalerii!!!

—————

Zpět