AŤ KOVÁŘOVA KOBYLA NECHODÍ BOSA... aneb nová kabelka MARRAKESH a klobouk sama sobě

28.05.2012 22:56

Už rok obdarovávám mé kamarádky a příbuzné kabelkami, ale na tu mou vysněnou čekaly látky od Patricie Bravo celý rok, než jsem se konečně dostala k jejímu stvoření. Kabelka je ušitá z nádherné kolekce BAZAAR STYLE a vyvolává ve mě vzpomínky na marockou Marakéš, kde to na bazáru hýřilo barvami, exotickými vzory a odstíny tyrkysové byly všudypřítomné... Proto jsem se do látek EXOTIC FLORA DEEP a  IMPERIAL TURQUOISE úplně zamilovala... Kabelku jsem ozdobila kovovou broží s ptáčky a přívěskem - rukou Fatimy, která v arabském světě nosí štěstí.

Kabelka je šitá podle časopisu Marina (Bellet design), má dvě vnitřní kapsy a zapínání na zip.

A aby toho nebylo málo:

Zatímco moje děti a děti mých přátel dělají po světě parádu v mých hand-made kloboučcích, já si na hlavu v parném létě mohu složit leda tak večerníčkovskou čepici z novin... Ale to se dnes změnilo! Konečně mám i já svůj klobouček. A jak to probíhá, když se autorka fotí, můžete shlédnout na dokumentační fotografii:

To, co si dal náš Tobík na hlavu, je zlatokopecká pánev na rýžování zlata....

VÍCE FOTEK NAJDETE VE FOTOGALERII!!!

—————

Zpět