Lednové tvoření pro děti - NOVÉ PASTELKOVNÍKY A VESELÝ POLŠTÁŘEK

17.01.2012 23:58

Do nového roku vstupuji s další vlnou tvůrčího nadšení, z něhož tento týden vznikly rovnou ČTYŘI NOVÉ PASTELKOVNÍKY A POLŠTÁŘEK S BÁSNIČKOU.

U pastelkovníků jsem definitivně zavedla dva různé rozměry - pro 18 nebo 24 kusů pastelek a pod jehlou šicího stroje tak vznikly dva pastelkovníky PRO HOLČIČKY a dva PRO KLUKY.

HOLČIČKY určitě potěší PASTELKOVNÍK FAIRIES, ušitý z látky stejného názvu. Tato kolekce je vyvedená ve velmi jemných pastelových barvách, potištěná stříbrem. Já jsem ji na designovou stranu nakombinovala s látkou P. Bravo a vznikl opravdu snivý pastelkovník.

Druhý holčičí - nazvaný PRINCESS - jakoby vypadl z pohádky o Šípkové Růžence. Růžová barva prostě nesmí chybět!

PÁNI KLUCI budou ohromovat pastelkovníkem DINO - barevní dinosauři jsou i po milionech let od svého vymření stále "in"

A další kousek - PAMPALINI -  jako obvykle z mých oblíbených látek z kolekce Jolly Jungle - je tak nepřekonatelně barevná a pastelkovníkům ohromně sluší!

Všechny pastelkovníky mají pod mou etiketkou schovanou malou kapsičku na suchý zip - sem je možné schovat malé ořezávátko a mít jistotu, že nevypadne ☺

A aby toho nebylo málo, z látky Jolly Jungle jsem ušila další "ZVÍŘÁTKOVÝ POLŠTÁŘEK S BÁSNIČKOU" - tentokrát pro holčičku Natálku, jejíž jméno jsem promítla do básničky o parádivé zebře. Snad se jí na polštářku bude hezky spát a nebudou se jí zdát divoké sny!

Více detailních fotografií najdete v mé fotogalerii - sekce PASTELKOVNÍKY a POLŠTÁŘKY S BÁSNIČKOU.

—————

Zpět