MAXI KABELKA, KTERÁ UNESE VŠECHNO

20.11.2012 22:26

O víkendu se chystám na sraz brněnských hobby švadlenek - poznávacím znamením bude jako už tradičně vlastnoručně ušitá kabelka. A protože máme s sebou přinést i naše hand made věcičky na ukázku, musela jsem si ušít zbrusu novou tašku, do které se vejde aspoň polovina toho, co chci s sebou vzít :-)

 

Nádherné látky pochází od návrhářky Lily Ashbury - kolekce Trade Winds. Já jsem si tuto látku spojila se vzpomínkami na mé cestování po Indii, na nádherný Jaipur, kde jsme se kolébali na hřbetě slona... Proto se kabelka jmenuje v mém podání "JAI INDIA!" - "CHVÁLA INDII!"

Pro ušití jsem znovu využila starý dobrý střih podle časopisu Marina, ovšem oproti klasické "Bellet tašce" je ta moje obohacená o zip, který se dá otevírat z levé i pravé strany a o praktickou karabinku na klíče, která je vsazená do boku kabelky.

 

 

Přední strana je ozdobená stříbrnými korálky ve tvaru květinek a figurkou slona.

Om bhur bhuwah swaha

Mahaganapati Deva namah...

 

 

 

 

—————

Zpět