POLŠTÁŘKY PRO MALÉ CHLAPEČKY

23.10.2012 13:35

Je to už přesně 6 týdnů, co do našeho domova přibyl skřítek Bambulka... Jeho zrození, to byl opravdu "porod" a tak po něm následovalo klidové "šestinedělí", během něhož zůstal šicí stroj zavřený ve skříni (s vyjímkou ušití čarodějnického kostýmu pro mou Denisku na dnešní Halooweenskou párty ve škole) a já jsem se mohla oddávat upravování fotek z našich letních prázdnin. A že těch fotek bylo! Teď mě čeká jejich zařazování do alb, popisky, malůvky... je to moje ještě větší vášeň než šití. Takže kličkujíce mezi těmi stohy fotografií jsem si odskočila ušít dva chlapečkovské polštářky a tři pastelkovníky, jejichž fotky ale vložím až poté, co dorazí poštou na adresu (doufejme že šťastných) majitelek.

A ještě polštářek v akci: Pro tyto dva kloučky jsou určené :-)

Více fotek ve fotogalerii!!!!

A díky, že ke mně nakukujete, i když jsem během těch 6 týdnů nevložila žádný nový výrobek !!! :-))

—————

Zpět