PRÁZDNINOVÍ ANDĚLÉ

01.09.2013 20:55

JE 1. ZÁŘÍ. Prázdniny definitivně končí, dnes jsme si je s dětmi ještě naposledy pořádně užili. Zítra oslaví můj Tobiášek své 3. narozeniny... poprvé půjde do školky, já nastupuji po mateřské opět do práce - protože jsem učitelka, povedu ráno nejen Tobíka do školky, ale poté spolu půjdeme s mou Deniskou do školy, kde ona zasedne do lavice už ve 3.třídě.

Končí jedna krásná etapa mého života, kdy jsem ponocovala u šicího stroje a pravidelně chodila spát ve dvě, ve tři hodiny nad ránem... za toho dva a půl roku, co mám šicí stroj, vzniklo vše to, co vidíte v mé fotogalerii. Je to neuvěřitelné i pro mě, že jsem stihla ušít tolik věcí, které udělaly radost tolika lidem a potulují se i různě po světě... :-)

O prázdninách přijela z Anglie na návštěvu má milá kamarádka s rodinou - sotva vystoupili z vlaku, uviděla jsem, že ona má na rameni šitou kabelku ode mě, Emilka je oblečená do šatů a kloboučku z mé dílny a Jakoubek má krtečkovské kalhotky a klobouček taky "Hand made by Dancha". Moc mě to potěšilo.

A aby toho nebylo málo, potkala jsem o prázdninách anděla. Je to úžasná paní, která má zlaté ruce a nepřebernou zásobu babských rad, které zabírají na všechno a neuvěřitelně fungují. Nezištně mi poskytla to, co jsem zrovna v tu dobu moc potřebovala. Jako díky jsem jí ušila květinovou prostírku.

O pár dnů později jsem zjistila, že tentokrát potřebuje anděla někdo jiný. Někdo - malá pětiletá holčička a její maminka. A že ho potřebují nutně, aby jim utíral slzy a tišil bolest, aby jim aspoň na chvilku vykouzlil úsměv na rtech. Pro ně vznikla má první Andělka a k ní i patchworková prostírka.

Kéž bychom potkávali víc andělů....

—————

Zpět