Předvánoční zakázky

27.11.2013 21:51

S hrůzou zjišťuji, že uběhly už dva měsíce od mého posledního textu zde na mých webovkách. Je to šílené, jak čas zběsile letí... Ale přesto, že jsem na web nevložila žádnou novinku, nezahálela jsem. Naopak. Každou volnou chvilku (tedy v noci) jsem trávila u šicího stroje, abych stihla všechny předvánoční zakázky, které jsem naslibovala už v létě.

A tady je malá ukázka:

Maminka 4 dětí si přála 4 různé MIKULÁŠSKÉ PUNČOCHY - samozřejmě jsem se snažila vybrat ty nejhezčí motivy na našem trhu. Každá punčocha je opatřena zlatým nápisem, vnitřek je z červeno-zeleného kanafasu a zadní část je ušita z vánoční látky. Punčocha je vyztužená ronarem a vatelínem, aby držela tvar. Je opravdu veliká (cca 60 cm), takže Mikuláš se v této rodině bude mít co ohánět, aby všechny punčochy naplnil!!!

Samozřejmě ani před Vánocemi nesmí v mé tvorbě chybět PASTELKOVNÍKY - tentokrát jen malá ukázka posledních dvou - další najdete ve fotogalerii.

Pro holčičku pastelkovník s mořskými pannami...

... a pro jejího brášku zvířátka z džungle. Upozorňuji, že tuto látku jsem s konečnou platností dopotřebovala a skutečně už nemám ani kousek :-) Byla jednou z nejoblíbenějších na mém webu.

A ještě ukázka titěrné práce - 60 PYTLÍČKŮ, každý z nic se v nějakém detailu liší, ani jeden není úplně stejný. Pokud mají pytlíčky stejnou designovou látku, liší se barvou podšívky nebo šňůrky.

A jako nádavek ještě DÁMSKÁ POUZDRA - třeba na brýle nebo na jiné potřeby. Opět upozorňuji na detaily - např. kovové ozdoby.

Nyní jsem dokončila další várku velkých adventních kalendářů a mám rozpracovaný vánoční patchworkový ubrus - ale foto si nechám až na příště. Konečně totiž šiju něco pro sebe, tak si to musím vychutnat :-)

KRÁSNÝ A POHODOVÝ ADVENT

PŘEJE DANCHA

—————

Zpět