Srpen je tu a já konečně vkládám fotečky z mého prázdninového tvoření

12.08.2012 22:19

Po měsíci stráveném "na samotě u lesa" jsem se vrátila opět do civilizace a musím splnit resty a vložit na web fotky nových výrobků. Jak už jsem psala, je léto ideální čas pro to, pořídit si nový PASTELKOVNÍK. V  mé dílně se urodily další tři a musím podotknout, že jeden z nich by si zasloužil nášivku "DE LUXE", protože jsem ho šila pro svou Denisku k 7. narozeninám.

Přesně před rokem dostala svůj první pastelkovník, který byl takový zkušební... a od té doby prošly i mé pastelkovníky vývojem, takže bylo načase dát své dcerce to nejlepší - proto je ušitý z luxusních látek, schová se do něj pohodlně i blok velikosti A4 a má navíc i pouzdérko na pero a chlívečky na více pastelek. Designová látka je z kolekce "Bears" od Makower.

Žabičkový pastelkovník získal také své příznivce a proto je zde druhý kousek ušitý z kolekce "Frogs" od Makower.

A nejinak je tomu u pastelkovníku s obrázky veselých pejsků - opět variace na už ušité téma.

Pro mou báječnou kamarádku, která stejně jako já ráda mlsá, jsem stvořila DORTOVOU KOLEKCI skládající se ze čtyř prostírek a jednoho obrázku na zeď. Látečky z kolekce "Bake" jsou opravdu k nakousnutí a hlavní panely v krémové anebo lehce růžové variantě jsem olemovala lentilkovým vzorem v barvě žluté pro ženskou část rodiny a barvě modré pro mužskou část.

Předání prostírek proběhlo stylově při oslavě narozenin, na kterou jsem upekla třípatrový dort potažený marcipánem - bohužel při třicetistupňovém vedru se poněkud roztékal...

Když už mluvím o tom vedru, je tu ještě jeden klobouček pro malou slečnu, který doplnil ten dlouhý zástup klobouků, které vylétly zpod jehly mého stroje...

Mám ještě pár věciček, které čekají na zveřejnění, ale budu vás trošku napínat .... včera jsem ušila svého prvního HAJÍŠKA. Že nevíte, co to je? No, já to před pár dny taky ještě nevěděla, ale přišel nápad, chopila jsem se krásných dětských látek a první hajíšek byl na světě. A že mám na zahradě záhon plný levandule, je to hajíšek krásně voňavý. Ale to už prozrazuji moc. Podrobnosti v příštím blogu!!!!!

Krásné léto všem přeje Danča

VÍCE FOTEK VE FOTOGALERII!!!!!!!!

—————

Zpět