TŘI NOVÉ PASTELKOVNÍKY a další zlepšovák

04.11.2012 21:30

Pastelkovníky, které jsem avizovala v říjnu, už doputovaly ke svým majitelkám a tak se nemusím bát, že zveřejněním fotek ve své FOTOGALERII někomu překazím překvapení... Všechny maminky a jejich dcerky jsou nadšené, takže se mohu podělit o radost ze zrodu těchto tří exemplářů:

Nejvíc zabrat mi dal pastelkovník WISHES AND DREAMS - holčička chodí v mateřské školce do třídy Motýlků a tak motýlková látka byla vysněným přáním její maminky. Na internetu jsme prošly spustu stránek s látkami, až jsme objevily tuto od Melissy Saylor (Wilmingtonprints.com).

Protože pastelkovník má sloužit jako "nosítko" na pomůcky do angličtiny, bylo potřeba jeho rozměry zvětšit tak, aby se do něj vešel i blok A4 a kromě standartních komůrek na gumu a ořezávátko jsem vykouzlila i úchyty na tyčinkové lepidlo (uvnitř látkových tunýlků je guma, takže lepislo drží opravdu dobře).

Druhý pastelkovník je z tolik oblíbené látky Jolly Jungle od Makower a nazvala jsem ho PAMPALINI SE NEVZDÁVÁ.

S hlubokým zármutkem musím ale konstatovat, že tímto pastelkovníkem se mé zásoby hlavní designové látky (panelu) se zvířátky z džungle smrskly na nulu a již ani nejsou k sehnání. Ale mám ještě látky s menšími zvířátky - viz uši a vnitřek pastelkovníku.

A třetí pastelkovník - PEJSCI - tentokrát v kombinaci s oranžovým pozadím ...

...  spolknul úplně poslední zbyteček nejen hafáčkové látky, ale i kostičkové, kterou jsem použila na vytvoření komůrek na pastelky a jelikož jí bylo opravdu málo - udělala jsem "z nouze ctnost" a uzounký proužek látky jsem olemovala srdíčkovou látkou, což celý pruh hezky ozvláštnilo.

DVĚ DESÍTKY PASTELKOVNÍKŮ NAJDETE V MÉ FOTOGALERII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

—————

Zpět