ZROZENÍ HAJÍŠKŮ

28.08.2012 22:11

Nejvíce vděku zažívám tehdy, když ušiji hračku pro děti... Ne, že by dospělí byli nevděční, ale když vidím, jak si děti toho svého látkového mazlíka (popř. pastelkovník) všude vláčí s sebou, tetelím se blahem :-)

A protože jsem během minulých dnů měla v náruči dva úžasné chlapečky, vznikl nápad ušít jim mazlící hračku do postele. Tak se zrodil PRVNÍ HAJÍŠEK... Je to ZAJÍČEK a na bryndáčku pod krkem má napsané jméno svého majitele. Chtěla jsem, aby hračka cinkala, voněla a zároveň mohla sloužit na mazlení. Protože Jakoubek je ještě malinké miminko, řešila jsem výplň tak, že jsem duté vlákno, rolničky v krabičce a usušenou levanduli zašila do polštářku kopírujícího tvar postavičky. Tento polštářek se dá před praním vyndat, tělíčko jsem totiž uzavřela zevnitř suchým zipem. A jelikož jsem hlavičku nezapomněla opatřit poutkem, může hajíšek viset na korbičce kočárku nebo na bočnici postýlky a vonět chlapečkovi do sna...

DRUHÝ HAJÍŠEK je pro mého Tobiáška - za pár dnů oslaví své 2. narozeniny a protože první zvířecí zvuk, který dokázal napodobit, bylo "MIAU", má hajíšek podobu KOČIČÁKA. Oproti zajíčkovi ho zdobí krásně zatočený ocásek, ale zase nemá tak dlouhá ouška :-)

A jen tak pro radost jsem ušila Jakoubkově sestřičce KABELEČKU DO ŠKOLY  - může v ní nosit svačinku nebo přezůvky, anebo ji může využít na nošení svých pokladů. Zaručeně se nerozkutálí, protože je uzavíratelná na gumu, která stahuje horní plentu na kabelce.

Více fotek najdete v mé FOTOGALERII !!! KRÁSNÝ ZBYTEK PRÁZDNIN a v září se těšte na fotky ze zahájení školního roku - dnes byly mé děti celý den s babičkou v ZOO a já měla dostatek času na ušití slavnostní - trochu exotické a extravagantní - sukně pro mou druhačku :-))

—————

Zpět