ZVU VÁS NA KÁVU

17.11.2012 21:51

... aneb konečně došlo na nádherné látky MOCHA od MAKOWER !!!

Už v duchu vidím, jak z nich ušiju prostírky pod kávu, ubrus ... ale tentokrát vznikla nejprve kabelečka pro kamarádku  - střih Bellet design, designová látka MOCHA SCATTER a vnitřní látečka MOCHA BEANS.

Z ní je ušito i srdíčko, které zdobí ucho kabelky.

Stejný typ kabelečky jsem ušila ještě pro kamarádčinu dcerku - použila jsem kytičkovou látku, laděnou do zelena.

Protože obě žijí ve Španělsku, ozdobila jsem malé Karolínce kabelku kovovým přívěskem s obrázkem holčičky a z druhé strany nápisem "ERES MI MEJOR AMIGA" - "JSI MÁ NEJLEPŠÍ KAMARÁDKA". Proto jsem taštičku nazvala "MI MEJOR AMIGA". Horní část kabelky je stahovací na gumu, zatímco maminčina na šňůrečku.

Snad se holkám budou dobře nosit. Detailní fotografie najdete v mé FOTOGALERII - KABELUŠKY.

—————

Zpět